მოსწავლის საკლასო შეფასება
კრიტერიუმი
მაღალი
9-10
საშუალო
7-8
დაბალი
5-6
აქტივობობებში აქტიური ჩართულობა
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში. იგებს დავალებების ინსტრუქციას.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით განმარტებებს. უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა.
მოსწავლეს ძალინ უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა. გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
სავარჯიშოებზე მუშაობა
მოსწავლე დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს როგორც ლექსიკურ, ისე გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
მოსწავლეს დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე მუშაობა.
მოსწავლეს ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
თანამშრომლობა
ყოველთვის
თანამშრომლობს
თანატოლთან
წყვილებში მუშაობის დროს.
იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლთან
წყვილებში მუშაობის დროს.
არ თანამშრომლობს
ან თანამშრომლობს ძალიან იშვიათად თანატოლთან წყვილებში მუშაობის დროს.
დასმულ შეკითხვებზე ადეკატური პასუხების გაემა
ყოველთვის ადეკატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
ხშირად ადეკატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
ცდილობს უპასუხოს დასმულ შეკითხვებს თუმა პასუხები არადეკატურია.
დიალოგის შექმნა
თავისუფლად ადგენს დიალოგს.
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
ზოგჯერ ახერხებს,მაგამ ხარვეზებით.
კრიტერიუმი
|
მაღალი
9-10
|
საშუალო
7-8
|
დაბალი
5-6
| |||
აქტივობობებში აქტიური ჩართულობა
|
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში. იგებს დავალებების ინსტრუქციას.
|
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით განმარტებებს. უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა.
|
მოსწავლეს ძალინ უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა. გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
| |||
სავარჯიშოებზე მუშაობა
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს როგორც ლექსიკურ, ისე გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
|
მოსწავლეს დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე მუშაობა.
|
მოსწავლეს ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
| |||
თანამშრომლობა
|
ყოველთვის
თანამშრომლობს
თანატოლთან
წყვილებში მუშაობის დროს.
|
იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლთან
წყვილებში მუშაობის დროს.
|
არ თანამშრომლობს
ან თანამშრომლობს ძალიან იშვიათად თანატოლთან წყვილებში მუშაობის დროს.
| |||
დასმულ შეკითხვებზე ადეკატური პასუხების გაემა
|
ყოველთვის ადეკატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
|
ხშირად ადეკატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
|
ცდილობს უპასუხოს დასმულ შეკითხვებს თუმა პასუხები არადეკატურია.
| |||
დიალოგის შექმნა
|
თავისუფლად ადგენს დიალოგს.
|
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
|
ზოგჯერ ახერხებს,მაგამ ხარვეზებით.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий